lördag 30 januari 2010

Another saturday night...

Jag har fått post :) Från UK och USA. Awesome!

Dessutom har jag motvilligt blivit "teachers pet". Jag ser det som att hon ännu inte har upptäckt mina brister. Så när de orealistiska berömmelserna kommer låter jag istället min blicken falla, mina kinder bli rosiga och hela min varelse ignorera det jag just hört.

Denna helg är redan ett rent kaos. Dags att skingra oredan.
Wiederschreiben!

Ps. På fritiset kom jag med idéen att konstruera en snölykta i papier-maché. Det är ju minusgrader och svårt att bygga dem ute. Det blev ett "Gemeinschaftsarbeit" som tog sin lilla tid, men visst blev det fint till slut?

3 kommentarer:

Erica sa...

ja

Anonym sa...

Mycket fin Lykta, verklighetstrogen. Men vad menar du med UK och US, Vad är det nu du ska ut på för äventyr? Räcker det inte med "tovat". Kram mamma.

Ay-Kay sa...

Jag har fått brev och kort från vänner som befinner sig eller har befunnit sig i dessa länder. Du kan vara lugn mamma. Än så länge i alla fall.