fredag 17 oktober 2008

Det första inlägget vill man ska bli speciellt, blir det här det?

Kära medmänniskor.

Sagt och gjort. Jag skapade mig en blogg.
Jag hade visserligen sagt till mig själv att jag egentligen inte ville, trots att jag var väldigt sugen. Mest för att jag lätt kan få ångest över vad jag skriver. Jag erinrade mig dock om att det ju är JAG som styr över vad som finns på bloggen och vad som inte behöver finnas längre så då blev jag lite lugnare och bättre till mods.

Så varmt välkommen, hoppas att du sitter bekvämt har någon sorts förfriskning tillhands för nu börjar resan med Ay-Kå Pi.

Vi ses!

Btw, idag har jag gjort öländska kroppkakor, påminner ytterst mycket om pitepalt (inte så konstigt, samma ingredienser, så att säga) och jag fick några fina minnesbilder av ett trevligt paltparty en vacker vårkväll på Liljeholmen (tänk vad minnena positiveras med tiden, det är inte klokt).

Klem.

1 kommentar:

Johanna R sa...

Ich liebe dich!!! kom bo me mig. alltid alltid.