måndag 24 november 2008

Ute faller snö...

Jag har gjort en cheesecake med pepparkakssmak. Den står och kyler sig, sedan ska jag smaka på den. Glasyren blev rosa och jag gjorde några andra tabbar så jag får se om det blir gott eller inte.
Imorgon är det barn för hela slanten, kanske onsdag också, och torsdag också. Men på fredag bär det av till nordligare grader. Hälsingland. Och Johanna, jag tittade i min Atlas, och om inte geografiska uppdelningen av Sverige har förändrats så mycket sedan 1995 så ligger faktiskt Hälsingland i just Norrland. Kolla in sidan här om du inte tror mig ;)

http://www.regionfakta.com/dynamiskPresentation.aspx?id=3400

Hursomhelst så ska det bli så roligt.
Men nu så ska jag gå och smaka. Natti, natti!

1 kommentar:

Johanna R sa...

ja men dom har ju fel fattar du väl =)
dom har ingen koll alls på det riktiga norrland!!!