fredag 14 augusti 2009

Det ska täcka knäna...

Min mamma var här. Det var bra. Hon fick dock ta mycket av mitt inre pü sig. Stackare. Jag hoppas hon förstür hur mycket kärlek det ligger i det. Jag ville visa hur trevligt vi hade det men sedan hon ükte har inte tiden räckt till. Och det gör den inte nu heller. Men om nügra vekor sisüdär kanske det dykerupp en och annan bild.

Veckan som gütt har jag fart och flängt in och ut frün Berlin. Träffat massa människor, försökt organisera upp saker som är i oreda och planera lite inför min sü omtalade Rumänienresa. Haha!

Sü just nu hüller jag pü att tvätta, packa, städa sü att jag kan lämna in min packning imorgon klockan 17.00 och sedan üka och handla en matsäck. Egentligen müste allt vara packat ikväll om Elli svarar pü mitt sms och jättegärna vill gü pü Böse Dinge med mig. Vi für se.

Sedan blir det en vecka av kulturkrockar och sprükkrockar. Och jag hoppas att vi kan fü dela med oss nügot till de människorna vi kommer att träffa. Sprida nügot slags ljus. Jo, jag vill faktiskt vara ett ljus.

Well, well nu ska jag arbeta vidare och sedan somna med lite üngest över kjolar och annat trams som kan vara dödsallvarligt i andra kanten av Europa.

Tschüß, mach gut!

Inga kommentarer: