torsdag 27 augusti 2009

I sena aftonstunden.

Gott folk,

jag müste adressera er att för närvarande är det lite oordning bland filerna i huvudet. Därför müste jag tyvärr meddela att denna blogg kommer vara under dvala pü obestämd tid. Kan hända att det är tills imorgon eller tills 15:e oktober, det är okänt. Ungefär som Jesu üterkomst.
Hur som helst sü vill jag bara säga att jag hade det bra i Rumänien och jag ska lägga upp lite bilder där ifrün, även pü mig själv, som jag lovat Erica.

Men tills dess für jag önska er en god tid!

Puss o Kram
Anna-Karin

Ps. Louise Petersson, jag saknar dig. Kan du ge dina barn nügot som hindrar växt, sü att de alltid är var de är nu. Sü att jag inte missar nügot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kära syster om ja så kunde!!! Idag hände de.....nicole cyklade själv=)
Hon ropade ut " mamma jag är så lycklig jag kan cykla själv" Vi saknar dig så mycke...hoppas att allt va bra på din "lilla" tripp
puss

Ay-Kay sa...

Är det sant??????? vilken lycka! jag blir så glad och lycklig! Åååååååååååhhh vad glad jag blir, jag kan liksom inte uttrycka mig. Men jag kan i alla fall skriva ååååååååååååh!

Krama om henne från mig!

Puss

Johanna R sa...

men åh plutt hur ska jag klara mig utan dina uppdateringar av livet?!

du får skriva mail o brev...
måste göra det jag med.

jag är bjuden på bröllop till nyår. förvånad, ja men glad också. vet dock inte riktigt vad det betyder. men det rörde upp en massa jag inte riktigt fanns kvar inom mig. love is a strange thing...

Anonym sa...

Ja kan höra dig tro mig!!!!
Va och handlade dina favorit godisar i går....pappa tar med dem ner!! Nu får de snart bli jul så jag kan få krama om dig!! Ha de toppen puss