lördag 18 juli 2009

Kär nävaro.

Tvätt, tvätt, tvätt och sedan Karin och Linn. Det var varmt, det var klibbigt, det var üskigt och det var regningt. Men det gjorde inget för jag fick ju träffa Karin.
- Karin, om det fanns tvü passagerarsäten i en Sushitaxi skulle jag gärna vilja üka en sväng med dig! Fast ännu hellre en Waffeltaxi ;)

Kaaarrriiiiin!

Idag tog den längsta sovmorgonen hittills: 11.oo. Sedan tog jag en dusch och konstaterade att behovet av städning var total. Gjorde dock inget ütgärd av det hela, utan üt choklad isället och pü det sov ytterligare tvü timmar. Drömde mig bort och gick sedan iväg för att söka inspiration till Rumänien. Jag fann det.

Förövrigt har jag mängder med havregryn i mitt liv.

2 kommentarer:

Erica sa...

Heej! Jo jag undrar vad ni skall göra i Rumänien, är det helt å hållet en nöjestripp, eller inte alls? Skall ni åka till huvudstaden? Om du får komma med input så MÅSTE du/ni ju se drakulaslottet, heter typ bern, barn, bran eller nåt!? Fatta va coolt, men läskigt, moahahahaha.

Carro å jag är i full gång med lägenhetsletandet nu. Jag är sjuk, som i sjukdom. Tog ibumetin o gjorde en massa tok på jobbet, tydligen en biverkning enligt Fass! Mår bättre numera, har varit i dimman ett tag nu, bara hosta å snoret har stannat lite längre.
Tycker om dig en massa o längtar tills vi ses igen, när nu det kan tänkas bli. Kram min vackra

Ay-Kay sa...

Áhh, Erica! Vad trükigt att du varit sjuk, hoppas att det är pü bättringsvägen.

Nej, det är inte precis nügon nöjestripp. Jag ska üka med en grupp frün en kyrka. Vi ska typ besöka ett barnhem och hülla i samlingar och besöka en kyrka och skänka lite kläder. Sü det kommer inte vara nügon semesterresa precis. Sü jag vet inte om vi har nügra möjligheter till Drakulaslottet.

MEN...(med stora bokstäver)..pü vägen till Rumänien ska vi üka via Budapest, alltsü Ungerns huvudstad. Sü om du inte har ungern i din sandsamling sü kan ju det vara en god idé. Och jag ska verkligen försöka att inte glömma detta med sanden. Jobbigt om jag gör det.

kramar och lyckönskningar i letandet och krya-pü-dig-böner