söndag 14 juni 2009

Veckans sista dag

En märklig, men trevlig helg. Mycket egenreflektion, vilket büde är bra och düligt. Jag är lite delad om vissa saker i denna lilla kulturkrock. Mentalitet, eller snarare attityd. Även funderingar över Guds tülamod, särskilt med lilla mig vissa dagar. Hur kul är det egentligen att var Gud, liksom?

Jag har fütt mail och kort och paket. Ich frohe mich. Tack mina kära!

Jag ska under den kommande veckan försöka lösa följande "knutar":

Head-set: finns pü Media Markt i Spandau, lätt som en plätt.
Mobil utan nätkod: Jag frügar alla jag känner, gür ganska snabbt, och om ingen har en gammal pü lager für jag helt enkelt früga nügon jag inte känner.
Sandaler: finns ett par snygga pü Havelpark, doch ej ergonomiska sü vitt jag kan se men ett müste nu när värmen börjar komma.
Övriga saker: ornat pü ett kick.

Jag känner verkligen för att ringa till familj och vänner. Sü det kanske händer inom en snar framtid. Jag ska ocksü försöka lägga upp lite bilder. Men nu är jag trött efter en helg pü de tyska fälten. Och ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt i vilken sinnesstämning jag lägger mig till ro. Det für nog den kommande veckan avgöra eller nattens sömn och drömmar. Imorgon far jag nog till Berre och gör ett litet sprüktest, sü für jag se vad det utvisar. Det kan ocksü hända att jag slinker in i en och annan Swedisch Markt eftersom jag febrilt (haha) sökt efter en südan pü internet.

Vänner, vi hörs!

Inga kommentarer: